dijous, 11 de febrer del 2010

Sant Feliu és Gran !!!

La vida dona moltes voltes i aquest cop m'ha tocat una loteria molt especial; la de tornar assaborir els valors de la vida. Estic a la primera planta de l'Hospital de la Valldebrón, a la unitat de lesions medul.lars estirat al llit esperant pronòstic. Ja m'han fet unes quantes proves després d'aquest dilluns accidentat que he tingut tot muntant una tirolina a la plaça nova de Torelló, tot preparant l'esperat carnaval. Just després de despenjar-me, assaborir el pati de Torelló sota els meus peus , un cop arribats al cap davall un problema sobre forces i politxes m'ha fet caure uns 5 metres fent una paràbola, primer posant un peu i després caient de cap al bell mig de la plaça. A partir d'aqui ja us podeu imaginar: especulació i xafardeig; Tu diràs, amb l'equip de Tv3 al costat fent un divendres la plaça encara estava més plena d'aborrits i morbosos. Total, jo animat, tot i el xoc no he perdut la conciència i deseguida me deixat endur per les circumstàmcies. Moltes cares que em miraven i estaven preocupades per mi, i jo que ja em volia aixecar ... massa sang? una doctora molt amable tot sortint del super ha fet els primers auxilis, llavors el SEM, els metges ... camilla per imobilitzar l'esquena ... jo també he fet els meus pronòstics bellugo els peus, em trobo bé, tinc tacte, em tranquilitzo ... l' Isacc, l' Edu, l' Ernest, en Morenu, en Sidro fent costat amb cara d'espentats ... tranquils estic bé els deia ... llavors cap el cap de futbol a esperar l'helicòpter rumb cap on estic ara envoltat de bona gent i grans professionals.

Però aqui comença les especulacions dels més agusarats que volguent sembrar l'estat de informar sensecionalment no porten cap ajut. Eus al contrari, espanten a la gent que més t'estimes i se'ls i en fot el què t'ha passat. Agafant el primer del cantu i fent les seves hipòtesis sense sentit. Em pregunto ara que em toca de aprop quin propòsit i fonts tenen les noticies que ens envolten al seu darrera ? vés a saber Periodisme péssim i de Xoc, si no hi ha morbo no hi ha noticia (si hi ha helicopter ... si).

Deixem-ho de banda ... en definitiva que he estat de sort. Rodejat d'un equip encantador amb molta empenta i bona energia que m'han fet passar el negit com si res durant aquests tres dies a l'hospital de la Valldebrón i que felicito de tot cor ! Ara hi penso molt. M' emociono en saber els resultats. També em deixo endur per les reflexions que feia Tomas Humar, un gran alpinista que ens va deixar l'any passat:

"A partir d'aqui començo a creure en la nostra força interior, i que tots estem fets de la mateixa matèria . Som petits punts de llum i tots fem una gran llum. Tots venim de la mateixa font, però tenim diferents experiències, per això la nostra forma de ser és diferent. Només a través de les noves expèriencies podem créixer. Hem d'experimetar per nosaltres mateixos, aquesta és la nostra obligació. La nostra ànima o conciència és més rica quant tenim noves experiències, no quan vivim l'experiència dels demés ... (i continuava) tu ets el que dons forma a la teva profunda vida. Sempre has de tenir confiança amb ella en el que vols fer i mai no rendir-te. Inclús quant les coses no van bé i tens problemes molt greus, has de creure, tenir com una fe i mai rendir-te, encara que resulti molt dur. Això és el que fa la vida més i més rica."

RES NO US ATABALO MÉS ! DISFRUTEU DEL MILLOR CARNAVAL DEL MÓN ! QUE JO AQUESTS DIES TAMBÉ EL PORTO MOLT ENDINS i JA ESTIC A CASA SA I ESTALVI! QUE ELS 25 ANYS DE SENYORETES SIGUIN EL PRINCIPI D'UNA GRAN ODISSEA SEXUAL i QUE ... SI TOT VA BÉ ENS VEIEM DEMÀ UNA ESTONETA !
QUE ESTIC MOLT CONTENT I FELIÇ DE VIURE !

I SOBRETOT ... LLARGA VIDA A SANT FELIU !!!
SALUT DEIXÈBLES I FÉMINES !

ah ! la pròxima de les escalades boníssimes que em tingut al WADI RUM . És que això ha estat arribar el dissabte i el dilluns patam !

9 comentaris:

dídac ha dit...

morfu, després de deixar anar l'aire contingut en els meus pulmons durant hores, ara ja més tranquil, espero la pròxima cervesa que compartirem, com l'abella espera el polen de la nova flor. segur que serà molt saborosa i la disfrutarem com si d'aquesta en depenguessin totes les futures.

Anònim ha dit...

Quin bé més fràgil la vida! Sempre meravellosa i sempre penjat d'un fil! Bé, en el teu cas, hauria de dir d'una corda.

Ens has tingut amb el cor encongit, un rellotge que no avançava els minuts i una sala d'espera sinistra. Sabíem que eres fort, que tenies molts incentius per a viure, que encara ens havies d'explicar els colors de Jordània, etc. Però... Quantes voltes el cap! Quin mareig! Tot ha estat un ensurt i, altra vegada, amb més força encara, hem après a estimar-nos la vida. Au, Rugericu, que aquesta l'expliques!

Una abraçada,
el teu germà que t'estima molt!

joan ha dit...

morfu m'has fet patir mirant cada dia per internet haviam si hi havien mes noticies teves...m'alegro que nomes hagi estat un ensurt,un de gros, i es que aixo et fa valorar molt les altres coses simples de la vida que sovint,molt sovint no donem importancia.Les experiencies son molt grans i et fan creixer al llarg de la vida,com viatjar enriqueix la ment,espero que aquesta experiencia t'hagi enfortit company.Ens veiem d'aqui a poc amb una cervesa a les mans fen-la petar ...

Kiku ha dit...

Joder Morfu !! A recuperaar-se i a veure si podem tibar abiat on sigui.Vinga cuidat i records.

Unknown ha dit...

Hola macu, ara he vist el k t'ha passat... quin mal... quin espant... gràcies a "Deu" (si m'ho permeteu) no haurà estat rés sembla...
Però dir-te , felicitats ! quina gran lliço i quin regal compartir amb nosaltres pensaments i emocions.
Una abraçada !

Unknown ha dit...

Hola macu, ara he vist el k t'ha passat... quin mal... quin espant... gràcies a "Deu" (si m'ho permeteu) no haurà estat rés sembla...
Però dir-te , felicitats ! quina gran lliço i quin regal compartir amb nosaltres pensaments i emocions.
Una abraçada !

Anònim ha dit...

Animus nen!!
(Gerard)

Rehtse ha dit...

Molts ànims Morfu i continua amb aquesta força interior que tens!!!!! Tens molta raó amb que és en realitat la riquesa de la vida. Però saps? no tothom és capaç de veure-ho en tota la seva vida.
Em vas posar un comentari sobre Africa i Kapuscinski al meu blog, no sé si te'n recordes...
Apa que et recuperis molt aviat!!
una abraçada!!!
e

Mu de Aries ha dit...

Hola Morfu. Recién leo de tu accidente, fuerza amigo! espero que ya todo ande bien. Cuidate y muchos saludos desde Peru.