dijous, 15 de gener del 2009

Còmic - La cumbre de los dioses

Amb aquesta entrega acaba la col.lecció de Jiro Taniguchi i Yumemakura . Un còmic manga de muntanya. Cinc volums que ens han fet vibrar de forma fantàstica l'aventura de Habu i fukamachi per escalar grans muntanyes de l'himalaia, una trama que narra l'història de Mallory i de l'alpinisme clàssic. Un còmic que ens ha sorprès des del primer volum. Distribuit per Ponent Món


“Algun dia cauré. Fins que no arribi aquest dia, seguiré. El dia que deixi la muntanya per por a caure, o quan m’oblidi de tu i comenci a pensar com tota la resta caient en la mediocritat... aquest dia vine’m a buscar. Encara no és el moment. Fins que no caigui seguiré. Et juro que seguiré. El què no puc fer es deixar-me caure. Això sí que no. Kishi. Kishi. No posis aquesta cara de pena. No em miris amb aquests ulls! Mira, jo mai he buscat la felicitat de manera egoista. No persegueixo la comoditat ni fujo del sofriment. Has de saber que l’únic que et puc prometre és això. Pots estar tranquil perquè jo no deixaré de venir a aquest lloc. El meu únic i etern destí és la muntanya.”

1 comentari:

Ferran Guerrero ha dit...

Jo tinc els dos primers hi estic enganxat, ara per el meu aniversari pillare els altres tres.

Bons comics, la veritat que et fan vibrar.

Salut.